Nadšenci turistiky si prišli na svoje

V sobotu 22.10. sa desaťčlenná skupinka už o 4:30 ráno stretla aby vyšla na Majerovú skalu. Spolu odchádzali spred saleziánskeho strediska a o 5:00 už boli na Starých horách, odkiaľ tento výstup začínal. Vysoké stúpanie im celý čas spríjemnovala jasná obloha s mesiacom a hviezdami. Na Majerovú skalu prišli o 7:00, kde už nemuseli dlho čakať na východ slnka. Bol to nezabudnuteľný výhľad, ktorý si všetci radi zaznamenali a patrične užili. Potom spolu slávili svätú omšu ktorú odslúžil Vlado Plášek, SDB. Naspäť však nešli tou istou cestou ale išli po starom lyžiarskom svahu. Nikomu sa nič našťastie nestalo a do saleziánskeho strediska sa všetci vrátili nadšení z krásneho výstupu.

„Ja som bol na takomto Marianskom výstupe prvýkrát a veľmi sa mi to páčilo. Bolo pekné počasie. Najskôr sme videli hviezdy, potom aj výhľad zo skaly. Keď vyšlo slniečko bol to krásny pohľad. Už teraz sa teším na ďalší ročník,“ podelil sa o svoje dojmy Tadeáš Zázrivec.

Laura Monišová

Fotogaléria

22.10.2022

dátum

Majerova Skala

miesto

Samuel Šnek

autor fotiek

Preberanie fotiek a článkov z webstránky www.sbb.sk bez súhlasu autora je prísne zakázané.

Saleziáni Don Bosca, Banská Bystrica, všetky práva vyhradené ©.